Morven, mağaza sayısını 50’ye çıkararak tasarım ürünlerini daha geniş kitlelerle buluşturacak.
Morven Yönetim Kurulu Üyesi İsameddin Bilir, mağaza sayısını 50’ye çıkararak tasarım ürünlerini daha geniş kitlelerle buluşturacaklarını açıkladı. Bilir, “1987 yılında Hatay’da başlayan serüvenimize 30 mağazayla devam ediyoruz. 2024 yılında bu sayıyı 50’ye çıkarmayı hedefliyoruz. Böylece konfor ve şıklığı birleştiren ürünlerimizi daha geniş kitlelere ulaştıracağız.”
Morven’i Seydi Bilir ve Abdurrahman Bilir ile birlikte kurduklarını belirten İsameddin Bilir, “Bölgesel olarak başladık, kısa sürede tüm Türkiye’ye yayıldık. Müşterilerimizden gördüğümüz yoğun ilgi üzerine 2008 yılında toptandan perakendeye geçtik. Şu anda ülkemizde 30 mağazamız var.”İstanbul Merter’deki showroomumuz aracılığıyla 30’dan fazla ülkeye ihracat yapıyoruz. Yeni girişimlerimizle mağaza sayımızı artırırken aynı zamanda ihracat oranımızı da artırarak ekonomimize daha fazla katkı sağlamayı planlıyoruz” dedi.
“KONFORU VE ŞIKLIĞI BİRLEŞTİRİYORUZ”
Erkek giyimde klasik ürünlerin her zaman geçerliliğini koruduğuna dikkat çeken Bilir, “İş hayatında daha rahat kıyafet ve aksesuarlara ilgi giderek artıyor. Bu durumda erkek moda anlayışının değişmesinin de etkisi var. Müşteri davranışlarımızdan yola çıkarak erkek modasında konforun son dönemde trend haline geldiğini görüyoruz.Günümüzde konfor ve rahatlık sadece modada yeni bir yer kazanmakla kalmayıp departmana yön veren unsurlar haline geldi.Bu dönüşüm yansımalarını da yansıtıyor. Yerli ve yabancı moda markalarının koleksiyonlarında yer almaktadır.Erkek giyimde klasik çalışmalar her zaman geçerliliğini koruyarak konfor ve şıklığı bir araya getirmektedir.Giysiler bu senenin trendi haline geldi.Farklı şekillere hitap eden ürün yelpazemizi erkek müşterilerimizin beğenisine sunuyoruz. Takım elbiseden pantolona, gömlekten ayakkabıya, parfümden kemere, kravattan mont’a kadar bir erkeğin dolabında olması gereken tüm ürünlerin satışını yapan Morven olarak portföyümüzün yüzde 60’ı gündelik giyimden oluşuyor. Yüzde 40’ı klasik eserlerden oluşuyor. 29 yıllık tecrübe ve bilgi birikimimizle rahat şıklığı modanın standardı haline getireceğiz. “Gelecekte küresel trendleri takip ederek erkek modasına yeni tarzlar kazandıracağız” dedi.